Vrijdag 19 oktober - 11:00 uur

Webinar 
Automatiseer je administratie

Als ondernemer start je een bedrijf vanuit een fantastisch idee of een passie. Je administratie is veelal een noodzakelijk kwaad.
 
In deze sessie leggen we uit hoe je tijdrovende administratie automatiseert en je hele manier van werken stroomlijnt, van eerste contact tot betaalde factuur.

Schrijf je hier in

In deze webinar leer je:

  • Hoe automatiseer je je administratie
  • Hoe CRM, offertes, projectmanagement en facturatie in Teamleader werkt
  • Hoe je integraties gebruikt om de volledige workflow van je bedrijf te digitaliseren

download-2

Over de presentators:
webinar speaker

Vincent Blommaert

Vincent is Partner Manager bij Teamleader. Gedurende het voorbije anderhalf jaar heeft hij een diepgaande productkennis opgebouwd en heeft hij verschillende kmo's geholpen om hun bedrijfsprocessen efficiënter te beheren.

webinar speaker

Wendy Daniels

Wendy is sinds 5 jaar Business Productivity Consultant en assisteert en adviseert bedrijven bij hun keuze voor cloud computing en hoe deze middelen effectief kunnen worden ingezet voor interne communicatie, sales, productiviteit... Maw, hoe krijg je als bedrijf dingen sneller gedaan zodat er meer tijd overblijft voor de core business. Ze is gespecialiseerd in het implementeren van en migreren naar diverse cloud apps (Teamleader, Google G Suite...). Tevens neemt ze het change management voor haar rekening (opleiding, interne communicatie...).