Kmo’s willen graag tijd én geld besparen, beter zaken doen en klanten gelukkig maken. De juiste software is daarbij essentieel. Daarom bestaat Teamleader. Kijk eens rond, en maak kennis met alle mogelijkheden van ons platform.
Centraliseer en beheer snel en eenvoudig al je contacten. Volg je prospecten op tijdens het verkoopproces, vanaf je eerste ontmoeting tot het verzenden van de uiteindelijke offerte en factuur. Krijg meer inzicht in de status van elk contact en sluit deals efficiënter.
Ga van een goed idee naar een perfect afgeleverd project zonder haperen. Volg de status van elk project nauwgezet op, registreer je gewerkte uren, respecteer deadlines en budgetten en verhoog je omzet. Delegeer vlot je taken en verhoog zo de efficiëntie van je team.
Stel facturen razendsnel op en verzend ze automatisch. Bekijk de status van elke factuur met één muisklik, inclusief de facturen die nog moeten verzonden worden. Automatiseer terugkerende facturen om betalingen sneller te ontvangen en zo je cashflow een boost te geven.
“Veel opties zijn nice to have, maar het is een must dat medewerkers de software onmiddellijk onder de knie hebben. En bij Teamleader bleek dat al vanaf dag één van de gratis testperiode.”