E-book

Klantgerichtheid in het digitale tijdperk

E-book: Klantgerichtheid in het Digitale Tijdperk

Klanten worden steeds meer digitaal actief. Ze verwachten een vlotte en aangename ervaring en eisen goede communicatie van elke organisatie. Klantgerichtheid wordt in het digitale tijdperk dus nóg belangrijker.

Verbeter je digitale klantervaring en bouw aan betere relaties: lees ons e-book, “Klantgerichtheid in het digitale tijdperk” en leer:

  • Hoe een klantgerichte organisatie eruit ziet
  • Waarom klantgerichtheid zo belangrijk is voor kmo’s
  • Hoe je een strategie kan ontwikkelen voor het verbeteren van de klantervaring
  • Hoe digitalisering je kan ondersteunen in je evolutie naar een klantgerichte onderneming
  • Hoe Halito! de klantervaring in het bedrijf verbeterde

Download gratis het e-book!

Over
Teamleader

Teamleader helpt kmo's om slimmer en digitaler te werken door CRM, sales, projectmanagement en facturatie te bundelen in één eenvoudige online tool. 

Bespaar jezelf tijd en geld, Teamleader integreert met al jouw favoriete tools en is echt gemakkelijk in gebruik. Wil je meer weten? Ontdek zelf wat Teamleader voor jou kan doen.